Tårar rullar från min kind...

Gårdagens inlägg gick inte att publicera.
Här kommer ett nytt försök!


I natt grät jag floder när jag tittade på Beverly Hills. (Det blir så när man lever sig in i filmer.)
David lämnade Donna, Andrea fick reda på att hon är gravid, Brenda och Brandon kunde dött i en flygplansolycka och Dylan träffade sin lillasyster som han inte visste fanns! Haha, nu börjar det gå för långt Emelie...

Imorgon åker jag och Kim upp till sommarstugan. Får även sällskap av min bästa vän David (ja, jag är seriös. Haha). Nu fattas det bara att jag ställer in en flaska JP i kylskåpet. Den ska avnjutas imorgon ute på altanen men nära och kära!

Angående helgen; ni får ursäkta om jag inte uppdaterar så ofta.
Vi kommer att ha ganska mycket att göra!

Kommentarer

Har du något på hjärtat? Kommentera här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv i din E-post här (denna kommer inte att publiceras)!

Har du också blogg? Tipsa mig!

Här skriver du din kommentar!

Trackback
RSS 2.0